PEŠKOVÁ, Karolína. Dnešní učebnice pohledem výzkumníků a studentů učitelství. Komenský. 2018, roč. 143, č. 1, s. 25-30. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dnešní učebnice pohledem výzkumníků a studentů učitelství
Název anglicky Current textbooks from the researchers' and student teachers perspective
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Komenský, 2018, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106074
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učebnice; výzkum; studenti učitelství; recenze
Klíčová slova anglicky textbook; research; student teachers; reviews
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 26. 2. 2019 10:47.
Anotace
Článek shrnuje vybrané poznatky ze současného výzkumu učebnic u nás i v zahraničí a poté prostřednictvím ukázek ze studentských recenzí učebnic naznačuje, jak se na učebnice dívají budoucí učitelé.
Anotace anglicky
The article summarizes selected findings of current textbook research in and outside the Czech Republic. Based on the students' reviews of textbooks it suggests how the textbooks are perceived by future teachers.
Návaznosti
MUNI/FR/1040/2016, interní kód MUNázev: Posílení praktických aspektů učitelské přípravy v oblasti hodnocení a používání učebnic (Akronym: PAHPU)
Investor: Masarykova univerzita, Posílení praktických aspektů učitelské přípravy v oblasti hodnocení a používání učebnic
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 22:22