j 2018

Dnešní učebnice pohledem výzkumníků a studentů učitelství

PEŠKOVÁ, Karolína

Základní údaje

Originální název

Dnešní učebnice pohledem výzkumníků a studentů učitelství

Název anglicky

Current textbooks from the researchers' and student teachers perspective

Autoři

PEŠKOVÁ, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Komenský, 2018, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00106074

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

učebnice; výzkum; studenti učitelství; recenze

Klíčová slova anglicky

textbook; research; student teachers; reviews
Změněno: 26. 2. 2019 10:47, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek shrnuje vybrané poznatky ze současného výzkumu učebnic u nás i v zahraničí a poté prostřednictvím ukázek ze studentských recenzí učebnic naznačuje, jak se na učebnice dívají budoucí učitelé.

Anglicky

The article summarizes selected findings of current textbook research in and outside the Czech Republic. Based on the students' reviews of textbooks it suggests how the textbooks are perceived by future teachers.

Návaznosti

MUNI/FR/1040/2016, interní kód MU
Název: Posílení praktických aspektů učitelské přípravy v oblasti hodnocení a používání učebnic (Akronym: PAHPU)
Investor: Masarykova univerzita, Posílení praktických aspektů učitelské přípravy v oblasti hodnocení a používání učebnic