W 2018

V rytmu

STADLEROVÁ, Hana a Daniela TAYLOR

Základní údaje

Originální název

V rytmu

Název anglicky

In the rhythm

Autoři

STADLEROVÁ, Hana (203 Česká republika, domácí) a Daniela TAYLOR (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00106153

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

hudba; hudební nástroj; prostorová tvorba; mezioborové aktivity; učení zážitkem

Klíčová slova anglicky

music; musical instrument; three-dimensional creation; interdisciplinary activities; experience learning
Změněno: 27. 3. 2019 09:33, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Hudebně-výtvarná dílna pro žáky prvního ročníku ZŠ a MŠ Husova, Brno podpořila mezioborové pojetí uměleckého vzdělávání na prvním stupni ZŠ, ověřovala výchovný a vzdělávací přínos aktivit rozvoji dítěte. Příspěvek navazuje na výzkum autorek, realizovaný v rámci projektu "Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotnosti".

Anglicky

A musical art workshop for pupils of the first year of “Primary and Preschool Husova”, Brno. The workshop supported the interdisciplinary concept of artistic education at primary school level, verifying the educational and pedagogical contribution of child development activities. The contribution follows the authors' research, implemented within the project "Improving the quality of pupils' education, development of key competences, areas of education and literacy".

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání