2018
Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů
Název anglicky
Effect of Feedback on ESP writing: Lexical analysis of Learner Corpora
Autoři
POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106235
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Žákovské korpusy; lexikální analýza; zpětná vazba; psaní pro odborné a akademické účely
Klíčová slova anglicky
Learner corpora; lexical analysis; feedback; EASP writing
Změněno: 3. 4. 2019 12:53, Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek zkoumá, k jakým lexikálním změnám došlo u písemného projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence v podobě vícenásobné zpětné vazby poskytnuté učitelem v asynchronním elektronickém módu. Každý student napsal dvě eseje, jednu před intervencí (Pre-Test) a jednu po intervenci (Post-Test). Takto získané žákovské korpusy (Pre-Test a Post-Test) byly následně analyzovány pomocí metrik opírajících se o poznatky korpusové lingvistiky a systemické funkční lingvistiky.
Anglicky
This paper describes the effect of two modes of multiple-draft feedback on lexical development in EASP students’ writings. Two corpora – pretest and posttest – were analysed using measures of lexical density, lexical diversity and complexity to explore the effect of the feedback.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU |
|