2018
Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence
Název anglicky
The Effect of Feedback on Lexical development in EASP students' writing
Autoři
POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Doktorandská konference
Pedagogická fakulta MU, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106237
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Psaní pro odborné a akademické účely; zpětná vazba; profil lexikální četnosti
Klíčová slova anglicky
EASP writing; feedback; lexical frequency profile
Změněno: 3. 4. 2019 12:53, Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D.
V originále
Tento příspěvek se zaměřuje na lexikální stránku rozvoje sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní, který je v rámci disertačního projektu chápána jako posun v používání specifického registru akademické angličtiny. Konkrétně se pak bude jednat o výsledky lexikální analýzy žákovských korpusů z pre-testu a post-testu u skupiny, kde intervence proběhla formou opakované zpětné vazby poskytované učitelem.
Anglicky
This paper examines the development in sociolinguistic competence of students‘ writing which is understood as a development in using specific register of academic English. The paper presents the results of the lexical analysis of learner corpora and differences after the intervention in the form of multiple-draft feedback provided by the teacher.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU |
|