k 2018

Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence

Název anglicky

The Effect of Feedback on Lexical development in EASP students' writing

Autoři

POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Doktorandská konference
 Pedagogická fakulta MU, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00106237

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Psaní pro odborné a akademické účely; zpětná vazba; profil lexikální četnosti

Klíčová slova anglicky

EASP writing; feedback; lexical frequency profile
Změněno: 3. 4. 2019 12:53, Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zaměřuje na lexikální stránku rozvoje sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní, který je v rámci disertačního projektu chápána jako posun v používání specifického registru akademické angličtiny. Konkrétně se pak bude jednat o výsledky lexikální analýzy žákovských korpusů z pre-testu a post-testu u skupiny, kde intervence proběhla formou opakované zpětné vazby poskytované učitelem.

Anglicky

This paper examines the development in sociolinguistic competence of students‘ writing which is understood as a development in using specific register of academic English. The paper presents the results of the lexical analysis of learner corpora and differences after the intervention in the form of multiple-draft feedback provided by the teacher.

Návaznosti

MUNI/A/0881/2017, interní kód MU
Název: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.)
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty