Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely ...
POJSLOVÁ, Blanka. Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence. In Doktorandská konference Pedagogická fakulta MU. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Korpusová analýza lexikálního rozvoje v písemném projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence |
Název anglicky | The Effect of Feedback on Lexical development in EASP students' writing |
Autoři | POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Doktorandská konference Pedagogická fakulta MU, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/18:00106237 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Psaní pro odborné a akademické účely; zpětná vazba; profil lexikální četnosti |
Klíčová slova anglicky | EASP writing; feedback; lexical frequency profile |
Změnil | Změnila: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Změněno: 3. 4. 2019 12:53. |
Anotace |
---|
Tento příspěvek se zaměřuje na lexikální stránku rozvoje sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní, který je v rámci disertačního projektu chápána jako posun v používání specifického registru akademické angličtiny. Konkrétně se pak bude jednat o výsledky lexikální analýzy žákovských korpusů z pre-testu a post-testu u skupiny, kde intervence proběhla formou opakované zpětné vazby poskytované učitelem. |
Anotace anglicky |
---|
This paper examines the development in sociolinguistic competence of students‘ writing which is understood as a development in using specific register of academic English. The paper presents the results of the lexical analysis of learner corpora and differences after the intervention in the form of multiple-draft feedback provided by the teacher. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU | Název: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.) |
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 20:16