Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1498636, author = {Rodová, Veronika and Slavík, Jan}, booktitle = {Konstruktivistické přístupy ve vzdělávání v perspektivě (nejen) oborových didaktik}, keywords = {Didactic case study; live picture; analytical generalisation; replication; instrumentalisation; scene making; expression; authentification}, language = {cze}, title = {Živé obrazy jako způsob poznávání}, url = {http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2018}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1498636 AU - Rodová, Veronika - Slavík, Jan PY - 2018 TI - Živé obrazy jako způsob poznávání KW - Didactic case study KW - live picture KW - analytical generalisation KW - replication KW - instrumentalisation KW - scene making KW - expression KW - authentification UR - http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/podzim-2018 N2 - Příspěvek představí jednu z didaktických dramatizačních metod, tzv. živé obrazy jako intencionální způsob instrumentalizace žákovy zkušenosti a současně jako implicitní způsob naplňování Goodmanova teoretického konstruktu exprese. Na příkladech z výuky ukážeme příklady exemplifikace a denotace, podrobněji se zaměříme na expresi v jednotlivých komponentách subjektivní zkušenosti (autentifikaci) žáka: konstruktivní, tematické, empatické a prožitkové. Náš přístup vychází z Yinova pojetí analýzy didaktických kazuistik s cílem podpořit návrh rozšířeného pojetí Goodmanova teoretického konstruktu „exprese“. ER -
RODOVÁ, Veronika a Jan SLAVÍK. Živé obrazy jako způsob poznávání. In \textit{Konstruktivistické přístupy ve vzdělávání v perspektivě (nejen) oborových didaktik}. 2018.
|