2018
Výuka dalšího cizího jazyka z pohledu učitele: němčina po angličtině v české škole
FRYDRYCHOVÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Výuka dalšího cizího jazyka z pohledu učitele: němčina po angličtině v české škole
Název česky
Výuka dalšího cizího jazyka z pohledu učitele: němčina po angličtině v české škole
Název anglicky
Teaching of the second foreign language from a teacher´s perspective: German after English in Czech schools
Autoři
FRYDRYCHOVÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Interkulturní perspektivy studentů doktorských programů a jejich příprava se zaměřením na mezioborovou pestrost, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106293
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
mnohojazyčnost; didaktika dalšího cizího jazyka; výuka dalšího cizího jazyka; jazykové povědomí; němčina po angličtině; osvojování cizího jazyka
Klíčová slova anglicky
multilingualism; didactics of another foreign language; third language teaching; language awareness; German after English; foreign language acquisition
Změněno: 1. 3. 2019 12:05, Mgr. Andrea Frydrychová
V originále
Problematika plánované disertační práce je v obecné rovině ukotvena ve výzkumném poli didaktiky cizích jazyků, která je v současnosti považována za relativně autonomní a interdisciplinární vědní disciplínu. Tato disciplína zkoumá procesy učení a vyučování cizích jazyků. Pro účely mé práce se jedná o učení a vyučování druhého cizího jazyka, kterým je němčina (L3) po angličtině (L2) v kontextu českých středních škol, a sice z pohledu učitele německého jazyka jako L3.
Anglicky
This poster briefly describes the condition of multilingualism in the field of teaching a second foreign language. This paper focuses on some Czech and foreign researches from the viewpoint of German as a second foreign language. It also presents the background for my thesis and its research methodology.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU |
|