Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku
BOBRZYKOVÁ, Olga. Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku. Online. In Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 42-49. ISBN 978-80-210-9077-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku |
Název česky | Využívání alternativních metod a metodických stylů při výuce cizích jazyků |
Název anglicky | Using alternative methods and methodological styles in training foreign languages |
Autoři | BOBRZYKOVÁ, Olga (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Brno, Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII, od s. 42-49, 8 s. 2018. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ruština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | elektronická verze "online" |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/18:00106296 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-9077-4 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018 |
UT WoS | 000527800600004 |
Klíčová slova česky | alternativní metoda; učební pomůcky;cizí jazyk; kompetence; diktování; převyprávění |
Klíčová slova anglicky | alternative method; teaching aids; a foreign language; competence; dictation; retelling |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 1. 2021 12:28. |
Anotace |
---|
Innovacionnaja dejatel’nost’ - odno iz osnovnych ponjatij sovremennoj pedagogiki. Predmetom issledovanija v dannoj stat’je javljajetsja ispol’zovanije al’ternativnych metodov i posobij pri obučenii inostrannomu jazyku, v tom čisle russkomu. V dannoj stat’je rassmatrivajetsja istorija razvitija teorii obučenija inostrannym jazykam s točki zrenija trech osnovnych metodičeskich napravlenij i ich modifikacij. V stat’je takže analizirujutsja osnovnyje podchody k osnovnym innovacionnym metodam v oblasti obučenija inostrannym jazykam, i privodjatsja konkretnyje primery ispol’zovanija nestandartnych prijemov i sredstv obučenija inostrannomu jazyku. |
Anotace česky |
---|
Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Alternativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky.Předmětem výzkumu, předkládaným v tomto článku, je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. |
Anotace anglicky |
---|
Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. : Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 11:14