2018
Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou
VOSTRÝ, Michal, Jiří ŠKODA, Karel PANČOCHA, Pavel DOULÍK, Hana KYNŠTOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou
Název anglicky
Efficacy of educational intervention for people suffering from Alzheimer's disease
Autoři
VOSTRÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří ŠKODA (203 Česká republika), Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí), Pavel DOULÍK (203 Česká republika) a Hana KYNŠTOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Ústí nad Labem, 194 s. 2018
Nakladatel
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106316
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7561-117-8
Klíčová slova česky
edukační intervence; speciální andragogika; alzheimerova choroba
Klíčová slova anglicky
educational intervention; special andragogy; Alzheimer's disease
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 11. 2019 22:53, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.
V originále
Publikace popisuje využití postupů ergoterapie a speciální pedagogiky při rehabilitaci osob s Alzheimerovou chorobou. Dopad byl zjišťován pomocí standardizovaných testů: Addenbrookský kognitivní test, Montreálský kognitivní test. Výsledky poukazují na fakt, že pravidelná stimulace lidí s Alzheimerovou chorobou přináší důležité zlepšení kvality života.
Anglicky
This publication describes the use of methods of ergotherapy and special pedagogy for the rehabilitation of people with Alzheimer's disease. The impact was assessed using standardized tests: the Addenbrook Cognitive Test, the Montreal Cognitive Test. Results: Regular stimulation of people with Alzheimer's disease brings important improvements in the quality of life.