B 2018

Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou

VOSTRÝ, Michal, Jiří ŠKODA, Karel PANČOCHA, Pavel DOULÍK, Hana KYNŠTOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Efektivita edukační intervence u osob trpících Alzheimerovou chorobou

Název anglicky

Efficacy of educational intervention for people suffering from Alzheimer's disease

Autoři

VOSTRÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří ŠKODA (203 Česká republika), Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí), Pavel DOULÍK (203 Česká republika) a Hana KYNŠTOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Ústí nad Labem, 194 s. 2018

Nakladatel

Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00106316

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7561-117-8

Klíčová slova česky

edukační intervence; speciální andragogika; alzheimerova choroba

Klíčová slova anglicky

educational intervention; special andragogy; Alzheimer's disease

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 11. 2019 22:53, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.

Anotace

V originále

Publikace popisuje využití postupů ergoterapie a speciální pedagogiky při rehabilitaci osob s Alzheimerovou chorobou. Dopad byl zjišťován pomocí standardizovaných testů: Addenbrookský kognitivní test, Montreálský kognitivní test. Výsledky poukazují na fakt, že pravidelná stimulace lidí s Alzheimerovou chorobou přináší důležité zlepšení kvality života.

Anglicky

This publication describes the use of methods of ergotherapy and special pedagogy for the rehabilitation of people with Alzheimer's disease. The impact was assessed using standardized tests: the Addenbrook Cognitive Test, the Montreal Cognitive Test. Results: Regular stimulation of people with Alzheimer's disease brings important improvements in the quality of life.