ŽILKOVÁ, Katarína, Edita PARTOVÁ, Jana KOPÁČOVÁ, Štefan TKAČIK, Marek MOKRIŠ, Irena BUDÍNOVÁ a Ján GAUNČAGA. Young children's concepts of geometrical shapes. první. Harlow: Pearson, 2018, 241 s. 107 zázn. ISBN 978-1-78726-989-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Young children's concepts of geometrical shapes
Název česky Představy o geometrických tvarech žáků 1. stupně ZŠ
Autoři ŽILKOVÁ, Katarína (703 Slovensko, garant), Edita PARTOVÁ (703 Slovensko), Jana KOPÁČOVÁ (703 Slovensko), Štefan TKAČIK (703 Slovensko), Marek MOKRIŠ (703 Slovensko), Irena BUDÍNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Ján GAUNČAGA (703 Slovensko).
Vydání první. Harlow, 241 s. 107 zázn. 2018.
Nakladatel Pearson
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106334
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-78726-989-7
Klíčová slova česky geometrie; geometrické tvary; představy o geometrických tvarech
Klíčová slova anglicky geometry; geometrical shapes; concepts of geometrical shapes
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 20. 3. 2019 13:22.
Anotace
The monotematic publication is a partial output of a three year long research project named "Geometric conceptions and misconceptions of pre-school and school age children". The aim of this publication is providing readers with current scientific findings concerning preschool and younger school age children's cognitive proces in regard geometry.
Anotace česky
Tato monotématická publikace je jedním z výstupů tříletého výzkumného projektu s názvem "Geometrické představy a miskoncepce předškolních a mladších školních dětí". Cílem publikace je seznámit čtenáře se současnými vědeckými zjištěními o poznávacím procesu předškolních a mladších školních dětí v geometrii.
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 22:51