Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci
HRNČÍŘOVÁ, Lenka. Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci |
Název česky | Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci |
Název anglicky | Sensory Processing in Individuals with Williams Syndrome and its Impact on Education |
Autoři | HRNČÍŘOVÁ, Lenka. |
Vydání | 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | Williamsův syndrom, senzorické zpracování, edukace |
Klíčová slova anglicky | Williams Syndrome, Sensory Processing, Education |
Změnil | Změnila: Mgr. Lenka Hrnčířová, Ph.D., učo 371573. Změněno: 18. 3. 2019 20:24. |
Anotace |
---|
Senzorická integrace u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci prezentuje výzkumný záměr rigorózní práce. Shrnuje aktuální vědecké poznatky o senzorické integraci a zaměřuje se na výzkumnou část, kdy popisuje výzkumný vzorek a metodologii výzkumu. |
Anotace česky |
---|
Senzorická integrace u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci prezentuje výzkumný záměr rigorózní práce. Shrnuje aktuální vědecké poznatky o senzorické integraci a zaměřuje se na výzkumnou část, kdy popisuje výzkumný vzorek a metodologii výzkumu. |
Anotace anglicky |
---|
The Sensory Integration in Individuals with Williams Syndrome and its Impact on Education presents a research plan for rigorous thesis. It summarizes the newest academic knowledge on sensory integration. It focuses on research part and describes a research sample and the methodology of the research. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/B/1188/2017, interní kód MU | Název: Nové strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu (Akronym: NoSSPeV) |
Investor: Masarykova univerzita, Nové strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference |
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2024 03:15