HRNČÍŘOVÁ, Lenka. Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci
Název česky Senzorické zpracování u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci
Název anglicky Sensory Processing in Individuals with Williams Syndrome and its Impact on Education
Autoři HRNČÍŘOVÁ, Lenka.
Vydání 2018.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky Williamsův syndrom, senzorické zpracování, edukace
Klíčová slova anglicky Williams Syndrome, Sensory Processing, Education
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Hrnčířová, Ph.D., učo 371573. Změněno: 18. 3. 2019 20:24.
Anotace
Senzorická integrace u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci prezentuje výzkumný záměr rigorózní práce. Shrnuje aktuální vědecké poznatky o senzorické integraci a zaměřuje se na výzkumnou část, kdy popisuje výzkumný vzorek a metodologii výzkumu.
Anotace česky
Senzorická integrace u jedinců s Williamsovým syndromem a jeho vliv na edukaci prezentuje výzkumný záměr rigorózní práce. Shrnuje aktuální vědecké poznatky o senzorické integraci a zaměřuje se na výzkumnou část, kdy popisuje výzkumný vzorek a metodologii výzkumu.
Anotace anglicky
The Sensory Integration in Individuals with Williams Syndrome and its Impact on Education presents a research plan for rigorous thesis. It summarizes the newest academic knowledge on sensory integration. It focuses on research part and describes a research sample and the methodology of the research.
Návaznosti
MUNI/B/1188/2017, interní kód MUNázev: Nové strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu (Akronym: NoSSPeV)
Investor: Masarykova univerzita, Nové strategie ve speciálně pedagogickém výzkumu, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2024 03:15