ELLEDEROVÁ, Eva. An ESP Coursebook Evaluation: Teachers' and Students' Viewpoints. In Janíková, V., Hanušová, S. Research in Foreign Language Pedagogy. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 149-165. ISBN 978-80-210-9217-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název An ESP Coursebook Evaluation: Teachers' and Students' Viewpoints
Název česky Hodnocení učebnice ESP: Názory učitelů a studentů
Autoři ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Research in Foreign Language Pedagogy, od s. 149-165, 17 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106376
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9217-4
Klíčová slova česky konstrukční výzkum; intervence; iterace; charakteristika učebnice pro výuku ESP; konstrukční principy; kategoriální systém hodnotících kritérií; dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky design-based research; intervention; iteration; ESP coursebook characteristics; design principles; evaluation criteria checklist; questionnaire survey
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D., učo 25940. Změněno: 26. 2. 2020 19:51.
Anotace
The article presents the research methodology and first results of design-based research of an ESP coursebook. The following chapters focus on research design, research tool and samples characteristics, data analysis and interpretation. Besides the recommendations concerning the coursebook redesign, the research findings reveal similarities and differences in teachers’ and students’ opinions about the ESP coursebook quality.
Anotace česky
Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP. Následující kapitoly se zaměřují na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu a interpretaci dat. Kromě doporučení týkajících se redesignu učebnice, odhaluje výzkumné zjištění shodné a rozdílné názory učitelů a studentů na kvalitu učebnice pro výuku ESP.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MUNázev: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.)
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:15