u 2018

Analytické podklady pro zpracování metodiky "Koncepce terénní výuky pro základní školy"

MÍSAŘOVÁ, Darina, Hana SVOBODOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Eduard HOFMANN et. al.

Basic information

Original name

Analytické podklady pro zpracování metodiky "Koncepce terénní výuky pro základní školy"

Name in Czech

Analytické podklady pro zpracování metodiky "Koncepce terénní výuky pro základní školy"

Name (in English)

Analytical Background for Methodology Elaboration "Outdoor Education Conception for Elementary School"

Authors

MÍSAŘOVÁ, Darina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Hana SVOBODOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tereza ČEŠKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Radek DURNA (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Eduard HOFMANN (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

2018

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Účelové publikace

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/18:00101891

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

analytické podklady; terénní výuka; koncepce; zeměpis

Keywords in English

analytical background; outdoor education; conception; geography
Změněno: 21/3/2019 09:53, Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.

Abstract

V originále

Analytické podklady jsou pracovním materiálem pro přípravu certifikované metodiky, která je hlavním výsledkem řešení projektu aplikovaného výzkumu TACR TJ01000127.

In English

Analytical materials are a working material for the preparation of certified methodology, which is the main result of the applied TACR TJ01000127 applied research.

Links

TJ01000127, research and development project
Name: Systém terénní výuky pro základní školy
Investor: Technology Agency of the Czech Republic, Fieldwork Education System for Elementary Schools