VAŠÍČKOVÁ, Kateřina. Preference současných studentů zpěvu na konzervatořích při výběru povolání a jejich reálné uplatnění. Online. In doc. Mgr. Petr Hala, Ph.D. et Ph.D. Musica viva in schola XXVI. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 138-147. ISBN 978-80-210-9213-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Preference současných studentů zpěvu na konzervatořích při výběru povolání a jejich reálné uplatnění
Název anglicky Preferences of singing students on conservatories in career choise and their real application
Autoři VAŠÍČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Musica viva in schola XXVI. od s. 138-147, 10 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106484
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9213-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018
Klíčová slova česky Hlasový pedagog; pěvecké uplatnění; pedagogické uplatnění; systém pěveckého vzdělávání; konzervatoře; kvalita pěveckého vzdělávání
Klíčová slova anglicky Vocal pedagogue; singing opportunities; singing education system; conservatories; quality of singing education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 4. 2019 10:02.
Anotace
Příspěvek se zabývá systémem pěveckého vzdělávání v České republice v souvislosti s přípravou studentů na jimi nejčastěji zvolené profese. Jsou zde zohledněny pohledy tří zúčastněných stran, a to studentů zpěvu, pěveckých pedagogů a profesionálních pěvců. Použitá data vychází z výzkumu kvality pěveckého vzdělávání, který je součástí připravované disertační práce.
Anotace anglicky
The article deals with the singing education system in the Czech Republic in connection with the training of students for the most frequently selected professions. Here, the views of three interested parties, i.e. students of singing, singing pedagogues and professional singers, are taken into account. The data used is based on the research on the quality of singing education, which is part of the prepared dissertation.
Návaznosti
MUNI/A/1068/2017, interní kód MUNázev: Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky (Akronym: STHuTeVýZUŠČR)
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 09:16