2018
Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
LOJDOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
Název anglicky
Power relations in classes taught by novice teachers
Autoři
LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Týden učitelství 2018, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106538
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
novice teachers; power in the classroom; student teachers
Změněno: 26. 3. 2019 17:02, doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
V originále
Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.
Anglicky
Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom.