p 2018

Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů

LOJDOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů

Název anglicky

Power relations in classes taught by novice teachers

Autoři

LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Týden učitelství 2018, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00106538

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

novice teachers; power in the classroom; student teachers
Změněno: 26. 3. 2019 17:02, doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.

Anglicky

Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom.