MÍSAŘOVÁ, Darina, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Hana SVOBODOVÁ a Eduard HOFMANN. Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ. In 17. kongres SGS a 24. zjazd ČGS, 2018. 2018. ISBN 978-80-223-4576-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ
Název česky Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ
Název anglicky Outdoor Education Concept for Elementary School
Autoři MÍSAŘOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant, domácí), Tereza ČEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Radek DURNA (203 Česká republika, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí).
Vydání 17. kongres SGS a 24. zjazd ČGS, 2018, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00101764
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-223-4576-7
Klíčová slova česky terénní výuka; koncepce; zeměpis
Klíčová slova anglicky outdoor education; conception; geography
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2019 14:58.
Anotace
Cílem příspěvku je představit návrh optimálního, tj. uceleného a provázaného systému terénní výuky pro základní školy. Představen byl návrh konkrétního postupu při koncipování systému terénní výuky a ukázka zařazení terénní výuky dle jednotlivých témat a učiva základní školy. Příspěvek prezentuje dílčí závěry vzniklé v rámci realizace projektu základního výzkumu GAČR 16-00695S a řešení aplikovaného výzkumu TACR TJ01000127.
Anotace anglicky
The aim of the paper is to present a proposal for an optimal, integrated and interrelated system of field education for elementary schools. It presented a proposal for a concrete procedure in the design of a system of field education and a demonstration of the inclusion of field lessons according to individual subjects and subjects of elementary schools. The paper presents partial conclusions from the implementation of basic research project GAČR 16-00695S and application of applied research TACR TJ01000127.
Návaznosti
GA16-00695S, projekt VaVNázev: Terénní výuka jako silná výuková strategie
Investor: Grantová agentura ČR, Terénní výuka jako silná výuková strategie
TJ01000127, projekt VaVNázev: Systém terénní výuky pro základní školy
Investor: Technologická agentura ČR, Systém terénní výuky pro základní školy
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 04:04