SEDLÁKOVÁ, Markéta a Břetislav SVOZIL. Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach
Název česky Student se specifickými potřebami ve výuce ve třídě je efektivní přístup učitele
Název anglicky Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach
Autoři SEDLÁKOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí) a Břetislav SVOZIL (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk ukrajinština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106555
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluze; asistent pedagoga; podpůrné opatření; legislativa; speciálně pedagogická centra
Klíčová slova anglicky inclusion; teaching assistant; support measures; legislation; special pedagogical centers
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 25. 3. 2019 20:36.
Anotace
The workshop focused on sharing good practice with inclusion in the Czech Republic. The aim was to support the local school system and inclusive processes in education.
Anotace česky
Workshop byl zaměřen na sdílení dobré praxe s inkluzí v České republice. Cílem bylo podpořit místní školství a inkluzivní procesy ve vzdělávání.
Anotace anglicky
The workshop focused on sharing good practice with inclusion in the Czech Republic. The aim was to support the local school system and inclusive processes in education.
Návaznosti
MUNI/A/1042/2017, interní kód MUNázev: Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu (Akronym: VyZsocpeD)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 9. 2024 20:17