2018
Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně
ČERVENKOVÁ, Marie, Jiřina HRBÁČKOVÁ a Petra SOJKOVÁZákladní údaje
Originální název
Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně
Název česky
Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně.
Autoři
Vydání
1. vyd. Olomouc, od s. 63-70, 8 s. 2018
Nakladatel
Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-244-5325-5
Klíčová slova česky
videokonference, akademické psaní, komunikační dovednosti, flexibilita, trh práce
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2019 13:52, Mgr. Marie Červenková, Ph.D.
V originále
Představuje výuka jazyka pro obchodní účely omezené možnosti při výběru aktivit a metod, nebo naopak pomáhá objevovat nové způsoby, jak daný jazyk studentům přiblížit? Jaké aktivity lze připravit pro budoucí ekonomy tak, aby byli na svoji profesi dobře jazykově vybaveni? Dokážeme reagovat na specifické potřeby odborného jazyka pružně a atraktivně? Výuka ekonomické angličtiny, francouzštiny a němčiny na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně se snaží reagovat na vývoj pracovního trhu tak, aby studentům usnadnila začlenění do státní, privátní nebo akademické sféry. Příspěvek představí tři oblasti aktivit, které posilují připravenost studentů pro pracovní prostředí.
Česky
Představuje výuka jazyka pro obchodní účely omezené možnosti při výběru aktivit a metod, nebo naopak pomáhá objevovat nové způsoby, jak daný jazyk studentům přiblížit? Jaké aktivity lze připravit pro budoucí ekonomy tak, aby byli na svoji profesi dobře jazykově vybaveni? Dokážeme reagovat na specifické potřeby odborného jazyka pružně a atraktivně? Výuka ekonomické angličtiny, francouzštiny a němčiny na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně se snaží reagovat na vývoj pracovního trhu tak, aby studentům usnadnila začlenění do státní, privátní nebo akademické sféry. Příspěvek představí tři oblasti aktivit, které posilují připravenost studentů pro pracovní prostředí.
Anglicky
Does teaching a language to business students limit the choice of activities and methods or, on the contrary, it brings new ways to make students familiar with the language? What activities can ensure that would-be economists have a good command of language required by their occupations? Are we capable of reacting to specific needs of business-focused language in a flexible and attractive way? Lessons of Business English, French and German at the Faculty of Economics and Administration, Masaryk University, Brno strive to respond to the development of the labour market to facilitate students’ integration in the state, private and academic sectors. The paper presents three types of activities which help students be better prepared for the working environment.