D 2018

Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně

ČERVENKOVÁ, Marie, Jiřina HRBÁČKOVÁ a Petra SOJKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně

Název česky

Vybrané aspekty výuky ekonomického jazyka na Ekonomicko-správní fakultě MU v Brně.

Vydání

1. vyd. Olomouc, od s. 63-70, 8 s. 2018

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

ISBN

978-80-244-5325-5

Klíčová slova česky

videokonference, akademické psaní, komunikační dovednosti, flexibilita, trh práce

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2019 13:52, Mgr. Marie Červenková, Ph.D.

Anotace

V originále

Představuje výuka jazyka pro obchodní účely omezené možnosti při výběru aktivit a metod, nebo naopak pomáhá objevovat nové způsoby, jak daný jazyk studentům přiblížit? Jaké aktivity lze připravit pro budoucí ekonomy tak, aby byli na svoji profesi dobře jazykově vybaveni? Dokážeme reagovat na specifické potřeby odborného jazyka pružně a atraktivně? Výuka ekonomické angličtiny, francouzštiny a němčiny na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně se snaží reagovat na vývoj pracovního trhu tak, aby studentům usnadnila začlenění do státní, privátní nebo akademické sféry. Příspěvek představí tři oblasti aktivit, které posilují připravenost studentů pro pracovní prostředí.

Česky

Představuje výuka jazyka pro obchodní účely omezené možnosti při výběru aktivit a metod, nebo naopak pomáhá objevovat nové způsoby, jak daný jazyk studentům přiblížit? Jaké aktivity lze připravit pro budoucí ekonomy tak, aby byli na svoji profesi dobře jazykově vybaveni? Dokážeme reagovat na specifické potřeby odborného jazyka pružně a atraktivně? Výuka ekonomické angličtiny, francouzštiny a němčiny na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně se snaží reagovat na vývoj pracovního trhu tak, aby studentům usnadnila začlenění do státní, privátní nebo akademické sféry. Příspěvek představí tři oblasti aktivit, které posilují připravenost studentů pro pracovní prostředí.