ELLEDEROVÁ, Eva. Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook. Online. In Smutný, M., Jašková, J., Šťastná, D. Teaching English for Specific Purposes at Universities. Brno: VUT - Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, 2018, s. 38-52. ISBN 978-80-214-5741-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook
Název česky Projekt konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP
Autoři ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Teaching English for Specific Purposes at Universities, od s. 38-52, 15 s. 2018.
Nakladatel VUT - Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106756
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-214-5741-6
Klíčová slova česky konstrukční výzkum; inntervence; iterace; hmotné a procesní konstrukční principy; učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely; systém hodnotících kritérií; didaktické testy
Klíčová slova anglicky design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; ESP coursebook; evaluation criteria checklist; didactic tests
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D., učo 25940. Změněno: 7. 11. 2019 09:10.
Anotace
The paper deals with the design-based research carried out in cooperation between the Department of Foreign Languages of the Faculty of Electrical Engineering and Communication, Brno University of Technology and the Institute for Research in School Education of the Faculty of Education at Masaryk University in Brno. The aim of this research project is to establish a link between the design of an ESP coursebook and its iterative testing for the purpose of evaluation and re-design so that the coursebook would be the most appropriate teaching and learning tool for the target group. The first part of this paper frames the concept of design-based research and the second part outlines methodology of the design-based research of the coursebook English for Information Technology.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá konstrukčním výzkumem realizovaným ve spolupráci Ústavu jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického a Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem tohoto výzkumného projektu je propojit design učebnice pro výuku ESP s jejím iterativním testováním za účelem jejího hodnocení a přepracování, aby co nejlépe vyhovovala jako vyučovací a učební prostředek pro cílovou skupinu studentů. První část příspěvku vymezuje koncept konstrukčního výzkumu a druhá část nastiňuje výzkumnou metodologii konstrukčního výzkumu učebnice English for Information Technology.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MUNázev: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.)
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:24