2018
Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook
ELLEDEROVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook
Název česky
Projekt konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP
Autoři
ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Teaching English for Specific Purposes at Universities, od s. 38-52, 15 s. 2018
Nakladatel
VUT - Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106756
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-214-5741-6
Klíčová slova česky
konstrukční výzkum; inntervence; iterace; hmotné a procesní konstrukční principy; učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely; systém hodnotících kritérií; didaktické testy
Klíčová slova anglicky
design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; ESP coursebook; evaluation criteria checklist; didactic tests
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 11. 2019 09:10, Mgr. Ing. Eva Ellederová, Ph.D.
V originále
The paper deals with the design-based research carried out in cooperation between the Department of Foreign Languages of the Faculty of Electrical Engineering and Communication, Brno University of Technology and the Institute for Research in School Education of the Faculty of Education at Masaryk University in Brno. The aim of this research project is to establish a link between the design of an ESP coursebook and its iterative testing for the purpose of evaluation and re-design so that the coursebook would be the most appropriate teaching and learning tool for the target group. The first part of this paper frames the concept of design-based research and the second part outlines methodology of the design-based research of the coursebook English for Information Technology.
Česky
Příspěvek se zabývá konstrukčním výzkumem realizovaným ve spolupráci Ústavu jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického a Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem tohoto výzkumného projektu je propojit design učebnice pro výuku ESP s jejím iterativním testováním za účelem jejího hodnocení a přepracování, aby co nejlépe vyhovovala jako vyučovací a učební prostředek pro cílovou skupinu studentů. První část příspěvku vymezuje koncept konstrukčního výzkumu a druhá část nastiňuje výzkumnou metodologii konstrukčního výzkumu učebnice English for Information Technology.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MU |
| ||
MUNI/A/1143/2018, interní kód MU |
|