ŠTĚPÁNEK, Libor. Student Voices. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 109-122. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Student Voices
Název česky Pohled studentů
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Videoconferencing in University Language Education, od s. 109-122, 14 s. 2018.
Nakladatel MUNI Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14640/18:00106767
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-210-9003-3
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018
Klíčová slova česky videokonference; studijní zkušenosti; tradiční a videokonferenční výuka
Klíčová slova anglicky videoconferencing; learning experience; traditional in-class teaching and learning experience
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 11. 4. 2019 22:18.
Anotace
This chapter gives voices to the students videoconferencing, in some cases for the first time. By doing so, a clear picture emerges of the challenges, frustrations, but ultimately beneficial experiences felt by students. The views and feelings expressed act as useful compass pooints for teachers setting up such courses. These can be helpful in avoiding future pitfalls.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 23:14