SLEZÁČKOVÁ, Alena. Spokojený žák - úspěšný žák: Metody pozitivní edukace při práci se třídou. In Týden učitelství na FF MU. Brno: FF MU, 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spokojený žák - úspěšný žák: Metody pozitivní edukace při práci se třídou
Název anglicky Happy pupil - successful pupil: Using methods of positive education while working with class
Autoři SLEZÁČKOVÁ, Alena.
Vydání Brno, Týden učitelství na FF MU, 2019.
Nakladatel FF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50101 Psychology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pozitivní edukace; osobní pohoda; pozitivní psychologie ve škole
Klíčová slova anglicky positive education; subjective well-being; positive psychology in schools
Změnil Změnila: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D., učo 24238. Změněno: 24. 4. 2019 18:34.
Anotace
V rámci praktického workshopu byly představeny efektivní metody a empiricky ověřené intervence Pozitivní edukace, jež využívá vědeckých poznatků pozitivní psychologie ve výchovně-vzdělávacím procesu. Prezentovány byly výzkumné poznatky o souvislostech osobní pohody žáků s jejich školní úspěšností a představeny byly hlavní programy pozitivní edukace zaměřené na zvýšení spokojenosti žáků, posílení jejich psychické odolnosti, rozvoj silných stránek charakteru a podporu pozitivního klimatu ve třídě.
Anotace anglicky
The practical workshop presented effective methods and empirically verified interventions of Positive Education, which uses positive psychology findings in the educational process. We presented key research findings on the relationships between subjective well-being of pupils and their school achievement and the main programs of Positive Education aimed at increasing pupils' subjective well-being, fostering their psychological resilience, developing character strengths and promoting a positive classroom climate.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 19:44