PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Možnosti a zkušenosti pedagogů v interakci se žáky s poruchami příjmu potravy. In Den zdraví s podtitulem "výživa a zdraví". 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti a zkušenosti pedagogů v interakci se žáky s poruchami příjmu potravy
Název anglicky Possibilities and Experiences of Teachers in Interaction with Pupils with Eating Disorders
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Den zdraví s podtitulem "výživa a zdraví" 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00109529
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky health; health education; eating disorders; health lifestyle;
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 1. 3. 2020 06:21.
Anotace
Přednáška byla zaměřena na specifika poruch příjmu potravy u adolescentů na základě výsledků výzkumného šetření. Přednáška proběhla na základě pozvání doc. Mgr. Michaely Hřivnové, Ph.D.
Anotace anglicky
The lecture was focused on the specificities of food intake disorders in adolescents based on research results. The lecture took place at the invitation of doc. Mgr. Michaely Hřivnové, Ph.D.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 20:08