ČERNÝ, Michal. Podpora kreativity u nadaných čtenářů. Impulsy: Inspirace, náměty a trendy dětského čtenářství. Brno: Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Knihovna pro děti a mládež – Centrum dětského čtenářství., 2018, roč. 4, 4-5, 5 s. ISSN 2336-727X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora kreativity u nadaných čtenářů
Název anglicky Support for creativity among talented readers
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Impulsy: Inspirace, náměty a trendy dětského čtenářství, Brno, Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Knihovna pro děti a mládež – Centrum dětského čtenářství. 2018, 2336-727X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky tvůrčí psaní; kreativita; čtení; GoodReads; nadaný žák
Klíčová slova anglicky creative writing; creativity; reading; GoodReads; gifted pupil
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 7. 5. 2019 15:21.
Anotace
V článku se zaměřujeme na roli knihoven (knihovníka) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti, kterou vztahujeme k fenoménu kreativity u nadaných žáků. Ukazujeme možnosti jak v rutinní knihovnické činnosti, tak také ve výuce tvůrčího psaní nebo čtenářských kompetencí.V článku se zaměřujeme na roli knihoven (knihovníka) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti, kterou vztahujeme k fenoménu kreativity u nadaných žáků. Ukazujeme možnosti jak v rutinní knihovnické činnosti, tak také ve výuce tvůrčího psaní nebo čtenářských kompetencí.
Anotace anglicky
In this article, we focus on the role of libraries (librarians) in the process of developing reading literacy, which we refer to the phenomenon of creativity among gifted pupils. We show possibilities both in routine library activities and in teaching creative writing or reading competences. In the article we focus on the role of libraries (librarians) in the process of developing reading literacy, which we refer to the phenomenon of creativity among gifted pupils. We show possibilities both in routine library activities and in teaching creative writing or reading competences.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:25