2019
Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)
RYSOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)
Název česky
Klíčová slova v současné ruské a české internetové reklamě (v oblasti vzdělávání)
Název anglicky
Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)
Autoři
RYSOVÁ, Kateřina
Vydání
9th Conference for Young Slavists in Budapest, Maďarsko, 9. 5. 2019, 2019
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Maďarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
internetová reklama, klíčová slova, ruština, čeština, lexikální analýza
Klíčová slova anglicky
online advertising, key words, Russian, Czech, lexical analysis
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 12. 2. 2020 14:26, Mgr. Kateřina Rysová
V originále
Doklad issledujet ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija.
Česky
Příspěvek zkoumá klíčová slova v současné ruské a české reklamě a soustředí se na internetovou reklamu v oblasti vzdělávání. Zabývá se charakteristickými a zvláštními rysy lexika v slovní zásobě současné ruské a české reklamě, s důrazem na oblast vzdělávání a internetu. V příspěvku se věnujeme analýze slov, které se nachází v reklamních textech nejčastěji. Sledují se jejich základní morfologické a syntaktické rysy a jejich role v internetové reklamě v oblasti vzdělávání.
Anglicky
The paper deals with the key words in current Russian and Czech advertisements, focusing on online advertising in Education. It explores characteristics and specifics of vocabulary of current Russian and Czech advertisements, with emphasis on the online setting and the field of Education. The paper researches the most common and frequent words occurring in advertising texts. It describes their basic morphological and syntactic features and their function in the advertisements.