2019
Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
HAVEL, Jiří, Lucie GRŮZOVÁ, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Veronika RODOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
Název česky
Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky
Reflection of Preschool and Primary School Teacher Education Graduates on Becoming a Teacher
Autoři
Vydání
Liberec, Prostor pro primární a preprimární pedagogy, od s. 27-36, 10 s. 2019
Nakladatel
KPV FP TUL
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7494-404-8
Klíčová slova česky
Učitelství pro MŠ, učitelství pro 1. stupeň ZŠ, pregraduální příprava, začínající učitel
Klíčová slova anglicky
Preschool teaching, primary school teaching, pre-service teacher education, novic teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 5. 2019 10:44, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol a učitelů primárních škol. Čtenáře chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy zaměřené na to, jak absolventi studijních oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of preschool and primary school teachers. The authors present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for preschool and primary school teachers at the Faculty of Education of Masaryk University reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.