MAREČKOVÁ, Pavla, Helena HRADÍLKOVÁ a Anke SENNEMA. Welche Lehrkompetenzen entwickeln Lehramtsstudierende während der Planung, Durchführung und Evaluierung einer Projektwoche? In 27. GeSuS-Jahrestagung Sprach(en)forschung: Disziplinen und Interdisziplinarität. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Welche Lehrkompetenzen entwickeln Lehramtsstudierende während der Planung, Durchführung und Evaluierung einer Projektwoche?
Název česky Jaké učitelské kompetence rozvíjejí studenti pedagogiky během plánování, realizace a hodnocení projektového týdne?
Název anglicky Which teaching competences do students of study develop during the planning, implementation and evaluation of a project week?
Autoři MAREČKOVÁ, Pavla (203 Česká republika, domácí), Helena HRADÍLKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Anke SENNEMA (276 Německo).
Vydání 27. GeSuS-Jahrestagung Sprach(en)forschung: Disziplinen und Interdisziplinarität, 2019.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00109831
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky projektová výuka; pedagogické kompetence;
Klíčová slova anglicky project baced learning; teaching competences;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Helena Hradílková, učo 10650. Změněno: 4. 6. 2019 16:20.
Anotace
In unserem Beitrag möchten wir auf die Lehrkompetenzen eingehen, die die Studierenden im Laufe der Planung, Vorbereitung, Durchführung und Evaluierung einer Projektwoche entwickeln konnten. Darüber hinaus möchten wir veranschaulichen, durch welche Lehraktivitäten die jeweiligen Kompetenzen gestärkt wurden.
Anotace česky
V našem příspěvku se věnujeme pedagogickým kompetencím, které studenti mohli rozvíjet během plánování, přípravy, realizace a evaluace jednoho projektového týdne. Kromě toho se chceme poukázat na to, skrze které aktivity se jednotlivé kompetence posilovaly.
Anotace anglicky
In oour contribution we would like to discuss the teaching competences that students were able to develop during the planning, preparation, implementation and evaluation of a project week. In addition, we would like to illustrate through which teaching activities the respective competencies were strengthened.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:20