ČERNÝ, Michal. Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? Paidagogos. Paidagogos - společnost pro filosofii, teorii a praxi výchovy a vzdělávání o. s., 2019, roč. 2019, č. 1, s. 5-34. ISSN 1213-3809. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1536817, author = {Černý, Michal}, article_number = {1}, keywords = {humanism; autonomy; heutagogy; Kant; technology; constructivism; autonomous learning; self-determined learning; andragogy}, language = {cze}, issn = {1213-3809}, journal = {Paidagogos}, title = {Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky?}, url = {http://www.paidagogos.net/issues/2019/1/article.php?id=2}, volume = {2019}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1536817 AU - Černý, Michal PY - 2019 TI - Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? JF - Paidagogos VL - 2019 IS - 1 SP - 5-34 EP - 5-34 PB - Paidagogos - společnost pro filosofii, teorii a praxi výchovy a vzdělávání o. s. SN - 12133809 KW - humanism KW - autonomy KW - heutagogy KW - Kant KW - technology KW - constructivism KW - autonomous learning KW - self-determined learning KW - andragogy UR - http://www.paidagogos.net/issues/2019/1/article.php?id=2 L2 - http://www.paidagogos.net/issues/2019/1/article.php?id=2 N2 - Rozvoj technologií, které umožňují podporu adaptabilního či personalizovaného učení, má nesporný potenciál změnit některé přístupy k procesu vzdělávání a k jeho struktuře, přičemž se musí opírat o seriózní myšlenková stanoviska vycházející na jedné straně z filosofie výchovy, na straně druhé z problémů a možností, které přináší reálně existující svět. Pokusili jsme se alespoň o úvodní fragmentární komentáře k celé oblasti. ER -
ČERNÝ, Michal. Analýza některých přístupů k autonomii učení v perspektivě moderních edukačních technologií: setkání pedagogiky a andragogiky? \textit{Paidagogos}. Paidagogos - společnost pro filosofii, teorii a praxi výchovy a vzdělávání o. s., 2019, roč.~2019, č.~1, s.~5-34. ISSN~1213-3809.
|