Trochu jinak-hlavně spolu: Jakou barvu má hněv?
HÁJKOVÁ, Lucie a Petra RYŠKOVÁ. Trochu jinak-hlavně spolu: Jakou barvu má hněv? 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Trochu jinak-hlavně spolu: Jakou barvu má hněv? |
Název česky | Trochu jinak-hlavně spolu: Jakou barvu má hněv? |
Název anglicky | Trochu jinak-hlavně spolu: What color is anger? |
Autoři | HÁJKOVÁ, Lucie a Petra RYŠKOVÁ. |
Vydání | 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | emoce, seberegulace, vyjádření, empatie, komunikace, vizualizace, barvy |
Klíčová slova anglicky | emotions, self-regulation, expression, empathy, communication, visualization, colors |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. et Mgr. Bc. Lucie Hájková, Ph.D., učo 361677. Změněno: 12. 6. 2019 22:32. |
Anotace |
---|
Série workshopů Trochu jinak-hlavně spolu je určena studentům Pedagogické fakulty s cílem obeznámit je s netradičními a zážitkovými metodami inkluzivní práce s třídním kolektivem. Workshopy jsou pořádány ve spolupráci s Katedrou speciální a inkluzivní pedagogiky ku příležitosti výročí jejího založení.Práce s emocemi je velmi důležitá pro nácvik seberegulace a zvládání > sociálních > situací, stejně jako rozvoj empatie k ostatním lidem kolem. K tomu nám mohou > dopomoci i barvy jako modifikátory nálady a jako kulturně podmíněné > symboly. |
Anotace anglicky |
---|
The series of workshops called "Trochu jinak-hlavně spolu (A little differently-mainly together)" is intended for students of the Faculty of Education to introduce them to the non-traditional and experience based methods of inclusion in the classroom. The workshops are organized in cooperation with the Department of Special and Inclusive Pedagogy at the occasion of its foundation anniversary. Working with emotions is very important for practicing self-regulation and managing social interactions as well as developing empathy for other people. To do this, we can use colours as mood modifiers and as culturally conditioned symbols. |
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 20:38