2019
A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic
EIBL, OttoZákladní údaje
Originální název
A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic
Autoři
EIBL, Otto (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
3rd edition. London, Political marketing : Principles and applications, od s. 46-48, 3 s. 2019
Nakladatel
Routledge
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/19:00109903
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-0-8153-5322-5
Klíčová slova česky
politický marketing; demokracie
Klíčová slova anglicky
political marketing; democracy
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 2. 2020 13:08, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
The author discusses the possible consequences of deploying exaggerated marketing techniques in politics. According to him, it can lead to three types of problems for the Czech political system: ideological flexibility, politics of permanent conflict, and limited coalition potential.
Česky
Autor se zamýšlí nad důsledky nasazení přemrštělých marketingových technik v politice. Identifikuje tři typy problémů, které toto chování může pro politický a stranický systém České republiky může mít.
Návaznosti
MUNI/A/1117/2018, interní kód MU |
|