C 2019

A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic

EIBL, Otto

Základní údaje

Originální název

A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic

Autoři

EIBL, Otto (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3rd edition. London, Political marketing : Principles and applications, od s. 46-48, 3 s. 2019

Nakladatel

Routledge

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14230/19:00109903

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-0-8153-5322-5

Klíčová slova česky

politický marketing; demokracie

Klíčová slova anglicky

political marketing; democracy

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 2. 2020 13:08, Mgr. Blanka Farkašová

Anotace

V originále

The author discusses the possible consequences of deploying exaggerated marketing techniques in politics. According to him, it can lead to three types of problems for the Czech political system: ideological flexibility, politics of permanent conflict, and limited coalition potential.

Česky

Autor se zamýšlí nad důsledky nasazení přemrštělých marketingových technik v politice. Identifikuje tři typy problémů, které toto chování může pro politický a stranický systém České republiky může mít.

Návaznosti

MUNI/A/1117/2018, interní kód MU
Název: Aktuální problémy politologického výzkumu V.
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální problémy politologického výzkumu V., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Eibl_A_divided_nation.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru