M 2018

9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu

HOLEŠINSKÁ, Andrea a Markéta NOVOTNÁ

Základní údaje

Originální název

9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu

Název česky

9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu

Název anglicky

9th International Colloquium on Tourism

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/18:00109932

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

produkt cestovního ruchu; regionáln produkt cestovního ruchu; marketing cestovního ruchu

Klíčová slova anglicky

tourism product; regional tourism product; tourism marketing
Změněno: 15. 6. 2019 14:26, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu se zaměřuje na aktuální problémy v oblasti cestovního ruchu, jež se dotýkají produktu cestovního ruchu, respektive produktového manuálu, regionálních produktů cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu.

Anglicky

9th International Tourism Colloquium reflects the current issues in tourism (tourism product, regional tourism product and tourism marketing).