2018
9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu
HOLEŠINSKÁ, Andrea a Markéta NOVOTNÁZákladní údaje
Originální název
9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu
Název česky
9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu
Název anglicky
9th International Colloquium on Tourism
Autoři
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/18:00109932
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
produkt cestovního ruchu; regionáln produkt cestovního ruchu; marketing cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky
tourism product; regional tourism product; tourism marketing
Změněno: 15. 6. 2019 14:26, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu se zaměřuje na aktuální problémy v oblasti cestovního ruchu, jež se dotýkají produktu cestovního ruchu, respektive produktového manuálu, regionálních produktů cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu.
Anglicky
9th International Tourism Colloquium reflects the current issues in tourism (tourism product, regional tourism product and tourism marketing).