W 2019

Workshop - Strategický rozvoj destinací

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Workshop - Strategický rozvoj destinací

Název česky

Workshop - Strategický rozvoj destinací

Název anglicky

Workshop - Strategic developement of destinations

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/19:00109933

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

destinace; strategie DMO; portfólio turistických produků; experti z praxe

Klíčová slova anglicky

destination; strategy for DMO; portfolio of tourism products; experts
Změněno: 2. 12. 2019 09:01, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Workshop nabízí vzájemný transfer vědomostí a zkušenosti vedoucí k inovačním strategiím rozvoje destinace pomocí konkurenceschopných produktů cestovního ruchu. Výstupem bude portfolio nových produktů cestovního ruchu a náměty témat pro výzkumné projekty vycházející z potřeb praxe. Přínosem pro zapojené partnery je kromě prohloubení stávající spolupráce s akademickou sférou (již byla realizována spolupráce v rámci specifikovaného výzkumu MUNI/A/1101/2017), také nové možnosti praktické realizace strategického rozvoje destinace v podobě portfolia inovačních produktů cestovního ruchu, které mohou být aplikovány na národní úrovni agenturou CzechTourism a na regionální úrovni destinačními společnostmi sdruženými v Asociaci organizací cestovního ruchu. Akce bude přínosná i pro studenty, kteří získají praktické zkušenosti od zapojených partnerů.

Anglicky

The workshop offers mutual transfer of knowledge and experience leading to innovative destination development strategies using competitive tourism products. The output will be a portfolio of new tourism products and topics for research projects based on practice needs. In addition to deepening the existing cooperation with the academic sector (cooperation has already been realized within the framework of the specified research MUNI / A / 1101/2017), new opportunities for the practical realization of the strategic development of the destination in the form of a portfolio of innovative tourism products, which can be applied at the national level by CzechTourism and at regional level by destination companies associated in the Association of Tourism Organizations. The event will also benefit students who gain practical experience from the partners involved.

Návaznosti

CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_014/0000632, interní kód MU
(Kód CEP: EF16_014/0000632)
Název: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity, PO 2 Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj
EF16_014/0000632, projekt VaV
Název: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity