SZŰCSOVÁ, Monika a Adam FRANC. Jak vyučovat softwarové umění na univerzitě? (Brno Art Week). Vašulka Kitchen Brno, Dům umění města Brna, 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak vyučovat softwarové umění na univerzitě? (Brno Art Week)
Název anglicky How to teach software art at the university? (Brno Art Week)
Autoři SZŰCSOVÁ, Monika (703 Slovensko, garant, domácí) a Adam FRANC (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2019.
Nakladatel Vašulka Kitchen Brno, Dům umění města Brna
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace v oblasti umění
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00110085
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky softwarové umenie; výukový model; univerzita; Brno Art Week
Klíčová slova anglicky software art; teaching model; university; Brno Art Week
Změnil Změnila: Mgr. Monika Szűcsová, Ph.D., učo 384256. Změněno: 3. 4. 2020 15:05.
Anotace
Výstava prezentuje diela, ktoré vznikli v rámci oboru Teorie interaktivních médií (FF) a Katedry výtvarné výchovy (PedF) v podzimnom semestri 2018. Diela sú výsledkom prepojenia teoretických a praktických zručností, ktoré študenti počas semestra získali a demonštrujú rozmanité prístupy k tvorbe a reflexii softwarových diel. Výstava je koncipovaná ako prednáška, ktorá najskôr predstaví samotný pojem softwarového umenia a jeho históriu a potom sa už bude venovať analýze jednotlivých diel a predstaveniu odlišných prístupov, ktoré študenti zvolili pri tvorbe svojich diel. Výstava prináša jedinečnú príležitosť nahliadnuť umenie nových médií očami študentov umenovedného oboru.
Anotace anglicky
The exhibition presents works created in the field of Theory of Interactive Media (FF) and the Department of Art Education (PedF) in the autumn semester of 2018. The works are the result of the interconnection of theoretical and practical skills acquired by students during the semester and demonstrate various approaches to the creation and reflection of software works. The exhibition is conceived as a lecture that first introduces the concept of software art and its history, and then it will be devoted to the analysis of individual works and to the presentation of different approaches that students chose when creating their works. The exhibition presents a unique opportunity to inspect the art of new media through the eyes of students of the artistic field.
Návaznosti
MUNI/A/1527/2018, interní kód MUNázev: Connection - Contact - Community
Investor: Masarykova univerzita, Connection - Contact - Community, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 21:54