p 2018

Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při edukaci dospělých

PANČOCHA, Karel

Základní údaje

Originální název

Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při edukaci dospělých

Název česky

Možnosti využití aplikované behaviorální analýzy při edukaci dospělých

Název anglicky

Possibilities of Using Applied Behavior Analysis in Adult Education

Autoři

PANČOCHA, Karel (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2018, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00110098

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

aplikovaná behaviorální analýza; vzdělávání dospělých; behaviorální analytik; nelékařské zdravotnické profese

Klíčová slova anglicky

applied behavior analysis; adult education; behavior analyst; allied health professionals

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 7. 7. 2019 17:51, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.

Anotace

V originále

Formou přednášky v plénu byla představena aplikované behaviorální analýza jako vědní obor, který se zaměřuje na studium chování a možnosti jeho změny. Byly představeny základní předpoklady pro vzdělávání behaviorálních analytiků jako nové nelékařské zdravotnické profese.

Anglicky

The paper presented in the plenary session focused on introducing applied behavior analysis as a science focusing on the study of behavior and possibilities of behavioral change. We presented the standards for education and training of behavior analysts as allied health professionals in the Czech Republic.

Návaznosti

MSMT-12040/2017-1, interní kód MU
Název: Zavedení postgraduálního studia Aplikované behaviorální analýzy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity pro využití k práci s dětmi s poruchou autistického spektra II.
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zavedení postgraduálního studia Aplikované behaviorální analýzy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity pro využití k práci s dětmi s poruchou autistického spektra II.