Evidence in School Psychology : What counts?
ARNOLD, Chris, Mojča JURIŠEVIČ, Bohumíra LAZAROVÁ a José Antonio LEÓN. Evidence in School Psychology : What counts? In European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Evidence in School Psychology : What counts? |
Název česky | Doklady ve školní psychologii : Co se počítá? |
Autoři | ARNOLD, Chris (826 Velká Británie a Severní Irsko), Mojča JURIŠEVIČ (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a José Antonio LEÓN (724 Španělsko). |
Vydání | European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia, 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Rusko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/19:00110109 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | školní psychologie; doklady; praxe; výzkum |
Klíčová slova anglicky | school psychology; evidences; practice; research |
Štítky | rivok |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 3. 2020 09:14. |
Anotace |
---|
Invited symposium consisted of the topics: use of the evidences in the school psychologists practice, a study on reading competence in adults with intellectual and developmental disability and preventative approach to reducing dropout rates – collecting the evidence. |
Anotace česky |
---|
Zvané symposium obsahující tři diskusní témata: výzkum o využívání dokladů v praxi školních psychologů, data z výzkumu o čtenářských kompetencích u jedniců s mentálním deficitem a doklady o preventivních přístupech zaměřených na snížení předčasných odchodů ze studia. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1357/2018, interní kód MU | Název: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení: |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 17:26