2019
Evidence in School Psychology : What counts?
ARNOLD, Chris, Mojča JURIŠEVIČ, Bohumíra LAZAROVÁ a José Antonio LEÓNZákladní údaje
Originální název
Evidence in School Psychology : What counts?
Název česky
Doklady ve školní psychologii : Co se počítá?
Autoři
ARNOLD, Chris (826 Velká Británie a Severní Irsko), Mojča JURIŠEVIČ (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a José Antonio LEÓN (724 Španělsko)
Vydání
European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia, 2019
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Rusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00110109
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
školní psychologie; doklady; praxe; výzkum
Klíčová slova anglicky
school psychology; evidences; practice; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2020 09:14, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Invited symposium consisted of the topics: use of the evidences in the school psychologists practice, a study on reading competence in adults with intellectual and developmental disability and preventative approach to reducing dropout rates – collecting the evidence.
Česky
Zvané symposium obsahující tři diskusní témata: výzkum o využívání dokladů v praxi školních psychologů, data z výzkumu o čtenářských kompetencích u jedniců s mentálním deficitem a doklady o preventivních přístupech zaměřených na snížení předčasných odchodů ze studia.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MU |
|