p 2019

Evidence in School Psychology : What counts?

ARNOLD, Chris, Mojča JURIŠEVIČ, Bohumíra LAZAROVÁ a José Antonio LEÓN

Základní údaje

Originální název

Evidence in School Psychology : What counts?

Název česky

Doklady ve školní psychologii : Co se počítá?

Autoři

ARNOLD, Chris (826 Velká Británie a Severní Irsko), Mojča JURIŠEVIČ (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a José Antonio LEÓN (724 Španělsko)

Vydání

European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia, 2019

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Rusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00110109

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

školní psychologie; doklady; praxe; výzkum

Klíčová slova anglicky

school psychology; evidences; practice; research

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2020 09:14, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Invited symposium consisted of the topics: use of the evidences in the school psychologists practice, a study on reading competence in adults with intellectual and developmental disability and preventative approach to reducing dropout rates – collecting the evidence.

Česky

Zvané symposium obsahující tři diskusní témata: výzkum o využívání dokladů v praxi školních psychologů, data z výzkumu o čtenářských kompetencích u jedniců s mentálním deficitem a doklady o preventivních přístupech zaměřených na snížení předčasných odchodů ze studia.

Návaznosti

MUNI/A/1357/2018, interní kód MU
Název: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Evidence_based_practice_-_symposium_v3.pptx
Požádat o autorskou verzi souboru