e 2019

Třídní projekty v mateřské škole

SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Třídní projekty v mateřské škole

Název anglicky

Kindergarten class projects

Vydání

První. Praha, 144 s. 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22], 2019

Nakladatel

Portál

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-262-1480-9

Klíčová slova česky

Projektování; integrovaná tematická výuka; projektová výuka; předškolní vzdělávání.

Klíčová slova anglicky

Designing; integrated thematic instruction; project teaching; preschool education.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 7. 2019 09:06, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace seznamuje se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní část směřuje k procesu projektování. Přibližuje volbu obsahu vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech. Dále se zabývá plánováním vhodné vzdělávací nabídky včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení výsledků vzdělávání.

Anglicky

The publication introduces basic starting points for the creation of short-term education plans in kindergartens such as project teaching and integrated thematic instruction. The main part is focused on the design process. It outlines the choice of educational content according to educational objectives. It also deals with planning an appropriate educational offer, including effective educational strategies to support the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to the evaluation of learning outcomes.