2019
Třídní projekty v mateřské škole
SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Třídní projekty v mateřské škole
Název anglicky
Kindergarten class projects
Autoři
Vydání
První. Praha, 144 s. 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22], 2019
Nakladatel
Portál
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-262-1480-9
Klíčová slova česky
Projektování; integrovaná tematická výuka; projektová výuka; předškolní vzdělávání.
Klíčová slova anglicky
Designing; integrated thematic instruction; project teaching; preschool education.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 7. 2019 09:06, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Publikace seznamuje se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní část směřuje k procesu projektování. Přibližuje volbu obsahu vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech. Dále se zabývá plánováním vhodné vzdělávací nabídky včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení výsledků vzdělávání.
Anglicky
The publication introduces basic starting points for the creation of short-term education plans in kindergartens such as project teaching and integrated thematic instruction. The main part is focused on the design process. It outlines the choice of educational content according to educational objectives. It also deals with planning an appropriate educational offer, including effective educational strategies to support the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to the evaluation of learning outcomes.