2019
Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
SVOBODOVÁ, Hana, Darina MÍSAŘOVÁ, Radek DURNA, Tereza ČEŠKOVÁ, Eduard HOFMANN et. al.Základní údaje
Originální název
Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
Název česky
Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
Název anglicky
The Concept of Outdoor Education for Elementary School. On examples of topics for short-term and medium-term outdoor education in primary and lower secondary education
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 110 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9246-4
Klíčová slova česky
koncepce, terénní výuka, Zeměpis, Člověk a jeho svět, učitel
Klíčová slova anglicky
Concept, outdoor education, Geography, Man and his World, teacher
Štítky
Změněno: 24. 7. 2019 11:15, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Certifikovaná metodika terénní výuky pro základní školy představuje „návod“ jak, kdy, kde a v jakých formách je vhodné zařazovat terénní výuku připravenou a vedenou učitelem tak, aby obsahově navazovala na učivo probírané ve škole a prohlubovala jej. Součástí metodiky jsou podrobné příklady výukových témat využitelných v prostředí města i venkovské obce, pokyny k zajištění bezpečnosti terénní výuky, legislativní předpisy spojené s výukou v terénu a příklady využití specifických výukových pomůcek.
Anglicky
The Concept of Outdoor Education for Elementary School is a “guide”, how, when, where and in which forms it is appropriate to include the outdoor education to the elementary school curriculum. We focus on fact that short-term and mid-term forms of outdoor education shoud be prepared and guided by the teacher himself. The Concept includes detailed examples of educational topics applicable in the urban and rural environment, guidance to ensure pupils´ safety, legislative regulations related to outdoor education and examples of the use of specific teaching aids.