Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1548640, author = {Válek, Jan and Sládek, Petr and Matějka, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR}, edition = {1.}, editor = {A. Konopásková}, keywords = {Digitization; Digital teaching materials; Digital literacy; Teachers}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7481-201-9}, pages = {69-73}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků}, title = {Stav digitalizace na SOŠ}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1548640 AU - Válek, Jan - Sládek, Petr - Matějka, Petr PY - 2019 TI - Stav digitalizace na SOŠ PB - Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků CY - Praha SN - 9788074812019 KW - Digitization KW - Digital teaching materials KW - Digital literacy KW - Teachers N2 - V příspěvku bude prezentováno šetření zaměřené na úroveň digitalizace českého středního školství. Sonda se zaměřuje na vnímání tohoto pojmu učiteli. Současně se zaměříme také na vybrané Digitální učební materiály, jak přispívají k rozvoji digitální gramotnosti žáků. Dále se zaměříme na to, zda a jak sami učitelé vnímají rozdíl mezi Digitalizací a Digitální gramotností. To vše je důležité, protože tvorba digitálních učebních materiálů hraje v současném školství velmi výraznou roli. ER -
VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Petr MATĚJKA. Stav digitalizace na SOŠ. In A. Konopásková. \textit{Využívání digitální gramotnosti učitelů ve výuce - Odborná konference sítě TTnet ČR}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2019, s.~69-73. ISBN~978-80-7481-201-9.
|