J 2019

Customer product returns – feedback and knowledge management

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Customer product returns – feedback and knowledge management

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Measuring Business Excellence, 2019, 1368-3047

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/19:00107552

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

UT WoS

000485928900005

Klíčová slova anglicky

product returns; feedback; knowledge management; soft systems methodology; case study

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2020 11:25, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.

Návaznosti

GA16-16260S, projekt VaV
Název: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
Investor: Grantová agentura ČR, Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování