2019
Customer product returns – feedback and knowledge management
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Customer product returns – feedback and knowledge management
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Measuring Business Excellence, 2019, 1368-3047
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/19:00107552
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
UT WoS
000485928900005
Klíčová slova anglicky
product returns; feedback; knowledge management; soft systems methodology; case study
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2020 11:25, Mgr. Daniela Marcollová
Anotace
V originále
The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.
Návaznosti
GA16-16260S, projekt VaV |
|