2019
ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY
ŠEVEČKOVÁ, Monika a Anastasija SOKOLOVAZákladní údaje
Originální název
ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY
Název anglicky
ELECTRONIC TEXTBOOKS: NEW CHALLENGES
Autoři
ŠEVEČKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí) a Anastasija SOKOLOVA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Lingua et Vita, Bratislava, Vydavateľstvo EKONÓM, 2019, 1338-6743
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14640/19:00110404
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova anglicky
electronic textbook; competence; Masaryk University; educational process; Russian language; methods and strategies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2020 12:26, Dana Nesnídalová
V originále
Článek představuje v kostce výuku ruského jazyka jako cizího, vyučovaného Centrem jazykového vzdělávání a na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Autorky vysvětlují motivy vzniku elektronických učebnic a popisují jednotlivé kroky při jejich zpracování. Cílem je poukázat na měnící se roli učitele a potřeby studentů a také akcentovat vyučovací styly a strategie.
Anglicky
The article is an epitome of Russian language tuition as a foreign language, taught at the Language Centre and the Faculty of Education of Masaryk University. The authors explicate the incentives for creation of new electronic textbooks and describe particular steps in the process of formation. The aim is to emphasize the changing role of the teacher and needs of students, as well as accentuate the educational methods and strategies.