J 2019

ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY

ŠEVEČKOVÁ, Monika a Anastasija SOKOLOVA

Základní údaje

Originální název

ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY

Název anglicky

ELECTRONIC TEXTBOOKS: NEW CHALLENGES

Autoři

ŠEVEČKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí) a Anastasija SOKOLOVA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Lingua et Vita, Bratislava, Vydavateľstvo EKONÓM, 2019, 1338-6743

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14640/19:00110404

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova anglicky

electronic textbook; competence; Masaryk University; educational process; Russian language; methods and strategies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2020 12:26, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Článek představuje v kostce výuku ruského jazyka jako cizího, vyučovaného Centrem jazykového vzdělávání a na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Autorky vysvětlují motivy vzniku elektronických učebnic a popisují jednotlivé kroky při jejich zpracování. Cílem je poukázat na měnící se roli učitele a potřeby studentů a také akcentovat vyučovací styly a strategie.

Anglicky

The article is an epitome of Russian language tuition as a foreign language, taught at the Language Centre and the Faculty of Education of Masaryk University. The authors explicate the incentives for creation of new electronic textbooks and describe particular steps in the process of formation. The aim is to emphasize the changing role of the teacher and needs of students, as well as accentuate the educational methods and strategies.