2019
International Applications Derived from PATTAN’s Autism Initiative
VAĎUROVÁ, Helena a Dita CHAPMANZákladní údaje
Originální název
International Applications Derived from PATTAN’s Autism Initiative
Název česky
Mezinárodní aplikace metodologie PATTAN Autism Initiative
Název anglicky
International Applications Derived from PATTAN’s Autism Initiative
Autoři
VAĎUROVÁ, Helena a Dita CHAPMAN
Vydání
National Autism Conference 2019, 2019
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50302 Education, special
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
autismus; aplikovaná behaviorální analýza; žák; školy hlavního vzdělávacího proudu; rozvoj verbálního chování
Klíčová slova anglicky
autism, applied behavior analysis; pupil; mainstream school; development of verbal behavior
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 19. 8. 2019 15:05, PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D., M.Sc.
V originále
The presentation outlines the development of applied behavior analysis in the Czech Republic, Thailand and Malaysia. It discusses legislative and cultural environment and barriers to evidence-based interventions for children with ASD. It presents the implementation of the PATTAN Initiative methodology to mainstream schools and private educational institutions. It presents case studies of students educated according to ABA principles in all three countries.
Česky
Prezentace představuje vývoj aplikované behaviorální analýzy v České republice, Thajksu a Malajsii. DIskutuje legislativní a kulturní prostředí a bariéry, které v něm působí proti rozvoji metod založených na vědeckých poznatcích pro děti s PAS. Představuje proces implementace metodologie vyvinuté agenturou fungující při pensylvánském ministerstvu školství PATTAN Autism Initiative ve školách hlavního vzdělávacího proudu a v soukromých zařízeních. Představuje také případové studie dětí, které jsou podle principů ABA vzdělávány ve všech třech představených zemích.
Anglicky
The presentation outlines the development of applied behavior analysis in the Czech Republic, Thailand and Malaysia. It discusses legislative and cultural environment and barriers to evidence-based interventions for children with ASD. It presents the implementation of the PATTAN Initiative methodology to mainstream schools and private educational institutions. It presents case studies of students educated according to ABA principles in all three countries.
Návaznosti
MUNI/A/1529/2018, interní kód MU |
|