J 2019

Jak umělá inteligence usnadňuje učení?

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Jak umělá inteligence usnadňuje učení?

Název anglicky

How does artificial intelligence facilitate learning?

Autoři

Vydání

Metodický portál RVP, Praha, NUV, 2019, 1802-4785

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

umělá inteligence; PowerPoint; učení; Codecademy; Grammarly; Angličtina napříč předměty

Klíčová slova anglicky

Artificial Intelligence; PowerPoint; learning; Codecademy; Grammarly; English across subjects

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 1. 2020 14:31, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se věnuje tomu, jak nyní (a v blízké budoucnosti) může umělá inteligence měnit edukační procesy a pomoci s učením se. Zaměříme se jak na praktické příklady, tak na to, jaký vliv to může mít na vnímání učitelské profesní identity. Příspěvek byl oceněn v rámci portálu cenou "Tým RVP doporučuje".

Anglicky

The paper deals with how now (and in the near future) artificial intelligence can change educational processes and help with learning. We will focus on both practical examples and how this may have an impact on the perception of teacher professional identity. The contribution was awarded within the portal with the award "The RVP team recommends".

Návaznosti

MUNI/A/1282/2018, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2019: virtuální realita, sociální inovace a digital humanities
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2019: virtuální realita, sociální inovace a digital humanities, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty