2018
Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff
HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff
Název česky
Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
Autoři
HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ, Martha MOTTELSON, Johnny BALTZEREN, Jinghui YANG, Shujie QU, Liping LIU a Surong LI
Vydání
1. vyd. Brno, 2018
Nakladatel
Masaryk University
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9057-6
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 26. 8. 2019 10:46, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
The Learner-centred Teaching Manual (A Training Pack for University Teaching Staff) presents the outcomes of the Sustainable Learner-Centred Teaching – Advanced Recourse for Georgia and China (STAR) Project which brought together academic staff willing to exchange experience and expertise in the field of learner-centred instruction. Targeted at university teachers willing to facilitate the development of young people able to think critically, communicate successfully within and across cultures, collaborate and work creatively the publication offers an outline of the learner-centred teaching paradigm, a set of three training modules and a collection of interesting practices illustrating the implementation of learner-centred teaching approaches in the contexts of the STAR project consortium institutions.
Česky
Manuál prezentuje výsledky projektu Sustainable Learner-Centred Teaching – Advanced Recourse for Georgia and China (STAR) spolufinancovaného v rámci programu Erasmus+. Projekt spojuje akademické pracovníky se zájmem o sdílení a výměnu zkušeností v oblasti učení zaměřeného na studenta. Cílovou skupinou jsou vysokoškolští pedagogové, kteří chtějí své studenty směřovat k rozvoji kritického myšlení, úspěšné komunikaci napříč odlišnými kulturami, spolupracovat a učit se kreativně. Publikace nabízí nástin paradigmatu učení zacíleného na studenta, soubor tří tréninkových modulů a soubor příkladů zajímavé praxe ilustrující implementaci těchto přístupů v kontextu účastnických partnerů projektu STAR.