c 2018

Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff

HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff

Název česky

Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy

Autoři

HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ, Martha MOTTELSON, Johnny BALTZEREN, Jinghui YANG, Shujie QU, Liping LIU a Surong LI

Vydání

1. vyd. Brno, 2018

Nakladatel

Masaryk University

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-9057-6

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 8. 2019 10:46, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

The Learner-centred Teaching Manual (A Training Pack for University Teaching Staff) presents the outcomes of the Sustainable Learner-Centred Teaching – Advanced Recourse for Georgia and China (STAR) Project which brought together academic staff willing to exchange experience and expertise in the field of learner-centred instruction. Targeted at university teachers willing to facilitate the development of young people able to think critically, communicate successfully within and across cultures, collaborate and work creatively the publication offers an outline of the learner-centred teaching paradigm, a set of three training modules and a collection of interesting practices illustrating the implementation of learner-centred teaching approaches in the contexts of the STAR project consortium institutions.

Česky

Manuál prezentuje výsledky projektu Sustainable Learner-Centred Teaching – Advanced Recourse for Georgia and China (STAR) spolufinancovaného v rámci programu Erasmus+. Projekt spojuje akademické pracovníky se zájmem o sdílení a výměnu zkušeností v oblasti učení zaměřeného na studenta. Cílovou skupinou jsou vysokoškolští pedagogové, kteří chtějí své studenty směřovat k rozvoji kritického myšlení, úspěšné komunikaci napříč odlišnými kulturami, spolupracovat a učit se kreativně. Publikace nabízí nástin paradigmatu učení zacíleného na studenta, soubor tří tréninkových modulů a soubor příkladů zajímavé praxe ilustrující implementaci těchto přístupů v kontextu účastnických partnerů projektu STAR.