EFFENBERGER, Tomáš a Radek PELÁNEK. Measuring Students’ Performance on Programming Tasks. Online. In Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19). New York: ACM, 2019, s. "26:1"-"26:4", 4 s. ISBN 978-1-4503-6804-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1145/3330430.3333639.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Measuring Students’ Performance on Programming Tasks
Autoři EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání New York, Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19), od s. "26:1"-"26:4", 4 s. 2019.
Nakladatel ACM
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Plný text článku
Kód RIV RIV/00216224:14330/19:00110495
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-4503-6804-9
Doi http://dx.doi.org/10.1145/3330430.3333639
UT WoS 000507611000026
Klíčová slova anglicky performance measures;introductory programming;student modeling
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 10. 6. 2022 23:22.
Anotace
Large scale learning systems for introductory programming need to be able to automatically assess the quality of students' performance on programming tasks. This assessment is done using a performance measure, which provides feedback to students and teachers, and an input to the domain, student and tutor models. The choice of a good performance measure is nontrivial, since the performance of students can be measured in many ways, and the design of measure can interact with the adaptive features of a learning system or imperfections in the used domain model. We discuss the important design decisions and illustrate the process of an iterative design and evaluation of a performance measure in a case study.
Návaznosti
MUNI/A/1018/2018, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 10:14