EFFENBERGER, Tomáš. Towards Adaptive Hour of Code. Online. In Isotani S., Millán E., Ogan A., Hastings P., McLaren B., Luckin R. International Conference on Artificial Intelligence in Education. Cham: Springer, 2019, s. 339-343. ISBN 978-3-030-23206-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-23207-8_62.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Towards Adaptive Hour of Code
Autoři EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Cham, International Conference on Artificial Intelligence in Education, od s. 339-343, 5 s. 2019.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Plný text článku
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/19:00110497
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-030-23206-1
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-23207-8_62
UT WoS 000495603500062
Klíčová slova anglicky introductory programming; adaptive learning; student modeling; intelligent tutoring systems
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 3. 5. 2020 12:49.
Anotace
Hour of Code activities became a de facto standard for the first encounter with programming, reaching millions of children every year. These activities are typically not personalized and offer the same sequence of tasks to everybody, which leads to too slow pace for some students, while too fast for others. We aim to improve upon the current state of the art in teaching introductory programming by providing insight into how adaptive learning techniques can make the Hour of Code activities more efficient and engaging.
Návaznosti
MUNI/A/1018/2018, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 8. 2024 19:16