J 2019

Criteria of Satisfaction with Universities from the Perspective of Czech Students: A Qualitative Research Study

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Daria KUCHAROVA

Základní údaje

Originální název

Criteria of Satisfaction with Universities from the Perspective of Czech Students: A Qualitative Research Study

Název česky

Kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu českých studentů: kvalitativní výzkumná studie

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Daria KUCHAROVA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Acta Universitatis Agriculturae at Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2019, 1211-8516

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/19:00110501

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

service quality customer satisfaction higher education institutions

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 11. 2023 15:30, Mgr. Pavlína Kurková

Anotace

V originále

The objective of the research presented in the article was - using the qualitative research methods - to identify the criteria of satisfaction with universities from the perspective of Czech students of economy-oriented study programs. The identified categories of criteria of satisfaction and their corresponding attributes can serve as the basis for practical reflection on improving the quality of services provided by universities as well as the basis for developing a tool to measure student satisfaction.

Česky

Cílem výzkumu, který je v článku prezentován, bylo s využitím kvalitativního výzkumného postupu identifikovat kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu českých studentů ekonomicky zaměřených studijních programů. Identifikované kategorie kritérií spokojenosti a jim odpovídající atributy mohou posloužit jako východisko pro praktické úvahy o zlepšování kvality služeb vysokých škol i jako výchozí základ pro vývoj nástroje k měření spokojenosti studentů.