LAIBRT, Lukáš. Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ. In Konference České pedagogické společnosti: Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ
Název česky Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ
Název anglicky Development of communication skills of future elementary school teachers
Autoři LAIBRT, Lukáš.
Vydání Konference České pedagogické společnosti: Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Filozofie pro děti; komunikační dovednosti; dialog ve vyučování; studenti učitelství ZŠ
Klíčová slova anglicky Filozofie pro děti; komunikační dovednosti; dialog ve vyučování; studenti učitelství ZŠ
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 20. 2. 2020 12:38.
Anotace
Příspěvek představí projekt disertační práce začínajícího vysokoškolského učitele, který se zabývá rozvojem komunikačních dovedností studentů učitelství ZŠ na Pedagogické fakultě JU v Českých Budějovicích po seznámení s výchovně-vzdělávacím programem „Filozofie pro děti“ (P4C). V rámci svého studia mají studenti učitelství možnost se seznámit s programem P4C v rámci povinně – volitelného předmětu „Dialog ve vyučování“. Předmět je zaměřen na představení programu P4C a jeho konceptu 3 dimenzí myšlení (kritického, tvořivého a angažované myšlení), které obsahují jednotlivé intelektové dovednosti, kterými se rozvíjí samotné myšlení, ale i dovednosti vést dialog s druhými, schopnost argumentovat, pokládat správné otázky apod. Při prezentaci projektu budou představena východiska a koncepce P4C, design plánovaného výzkumu a některá získaná data.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MUNázev: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 22:06